Правила гарантійного ремонту та повернення товарів

Повернення товару

Повернути товар, який Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з дня покупки.

Повернення товару належної якості.

Повернення грошей за товар належної якості, що повертається, здійснюється або готівкою безпосередньо в офісі після перевірки дотримання правил повернення, або безготівковим способом на вказаний вами розрахунковий рахунок або банківську картку при поверненні через Нову пошту. Процедура повернення грошей при особистому відвідуванні становить в середньому 5 хвилин! При поверненні товару поштою термін повернення грошей становить 1-2 робочих дні після отримання посилки.

Повернення товару неналежної якості.

Якщо ви купили у нас товар неналежної якості, ми можемо поміняти його на працездатний або повернути вам гроші. Наш магазин компенсує ваші додаткові витрати на транспортування, пов’язані з поверненням або заміною товару. Повернення грошей за товар неналежної якості, що повертається, здійснюється або готівкою безпосередньо в офісі після перевірки дотримання правил повернення та якості цього товару, або безготівковим способом на вказаний вами розрахунковий рахунок або банківську картку при поверненні через Нову пошту. Термін повернення грошей становить 1-2 робочих дні з моменту отримання товару нами.

У разі, якщо товар, який ви повернули з припущенням про його неналежну якість, при тестуванні в сервіс-центрі виявляється працездатним і відповідним специфікації, він приймається на умовах повернення товарів належної якості.

Наша фізична адреса для повернення товарів: Київ, вул. Щусєва, 36.

Гарантія

Гарантійне обслуговування комп’ютерних комплектуючих, кабелів і конвертерів проводиться в нашому офісі в Києві за адресою вул. Щусєва, 36. Гарантійне обслуговування складних товарів (ноутбуків і проекторів) проводиться в авторизованих сервісних центрах виробників. Ми завжди раді допомогти вам знайти координати найближчого до вас уповноваженого Сервіс-Центру, – зателефонуйте нам!

Гарантійні зобов’язання не поширюються:

  • на витратні матеріали (картриджі, чорнило, друкарські голівки, тонера, лампи проекторів тощо);
  • на розв’язання проблем, пов’язаних із конфліктами встановленого на виробі програмного забезпечення або з перевстановленням програмного забезпечення;
  • на зовнішні блоки живлення, мережеві адаптери, а також додаткові аксесуари, що входять до комплекту постачання виробу (такі, як друкуючі голівки, картриджі, батареї, зарядні пристрої, карти пам’яті, лампи, пульти дистанційного керування і т. ін.), якщо виробником окремо не встановлені умови і терміни гарантійного обслуговування для таких